December 22, 2011

untittled


OMG!!!!! tepat pada tanggal 22 DISEMBER 2011 result PMR akan dikeluarkan..ehmm wsauu nyerr sayaa...
takudd setghh mati LOL...errr but heee sayaa ta ameyy esokk punn result nyaa hee b'coz idont know why mybe it's part of my hobby..soo saya ameyy result thiss monday..ehmm takudd jugaa yaa saya...tawu punnn takudd ..masaa examm hari tuhh ta buadd botoi botoi punn...hee..what>> pelikk eaa nape saya ameyy ari isnin?? jawapann diaa sbb skulaa tuuhh ABAH saya punyaa (sejakk bila panggil abah nieyhh~ gedikk)


wah wahhh sayaa samaa ixahar asyidd berwedcamm saja..amboii mapuss laa mama saya mao bayarr bil elektrikk sbb saya asyidd online 24 hours..cowieyy mama..wee~
tapiyy saya sdeyhh lhaa..sbb diaa terluka kn jari diaa sbb saya...heyy kamu~ stop doing weird...

sbb kamuu mao buadd mnde neyhh lhaa jari kamuu luka,,gara gara mao potong bentuk tuhh...
tapii sayaa terharuu awkk biarr punn ta seberapa tapi tao kamuu buadd menda ini dgn hati yangg tulus dann ikhlass..sayaa sayangg kamuu gedikkk~ tapi tapi...sayaa mao kamuu jnji kalao mao potong kertass guna lhaa gunting okayyy sygg jgnn lahh gunaa pisauu. it's dangerous sygg ~budaa lakii lao buadd kerjaa mmg takk cermatt ikudd suke hatii jerr aishhhhhh~


heyyyy ini lhaa budaa yg sayaa syggg sanad sanadd tuhhh..~heyy gedikkk asal suke snap picture mcm tuhhh..eshh gedikkk laaaa
taken by me budaa boy lam picture tuhh..so jangan nade nade mao rampass okayy...i love u fucking damn gedikkk~ weee
okayy!!! name penuhh diaa mohammad izahar bin ???? heeee (taa sempat mao tanyaa)
soo sayaa tokaa kann nama diaa jadi ixahar bwuu kelass cikedd..huuuuiiiiiii
sayaa sygg dier sanad2..diaa laa cahaya utk life sayaaa....

ixaharr neyhh caringg sanadd samaa sayaa..bertuahhh gilaa saya dapat memiliki kamuu gedikk~
tengkiu god coz make me meet withh this gedikk boy~ bersyukur sanad sanad..
sayaa terimaa kamuu seadaanya sygg..syaa mao hidupp selama nyaa sama kamuu hope kamuu ta tinggalkn sayaa...andaii takdirr yg mnentukann sayaa redhaa dgnn ikhlass sbb kamuu sanadd baikk sygg...
sayaa akuii kamuu sanad sanad berbeza sama ex bf saya yang lainn..kamuu special..sygg kamuu syggg!!!

#deayaixahar

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved