January 27, 2012

SPY KIDS :)

ASSALAMMUALAIKUM :)

hye peeps (!) 

hey hey~ deaya nga layan movie neyhh :)
huii~ sajer na menggedik an blog neyhh ~
i miss thiss blog akayy (!)
(sweet ta??)

okayy~ movie neyhh ohsem gilaa..
u must watch this..
so enjoy and little bit funny lahhh...

huh~ deaya ta text dengan MR IX..
ohh~ why?? bcoz he busy with his pixie.
ya pixie kan second wife diaa..
okayy next time if i remember i'll update my MADU picture..
ouchh~~
dengar cerita lahh MADU deaya tuhh kaler merahh...
hahaha~
aku colour pink..so what(?)

well deaya kann good girl (!)
:;riak::
hw physic and + math  dahh ciap okayy~
just tinggal hw BAHASA,MATH 
jea ta ciap..mybe na buad an zera kott hw math tuhh coz deaya ade lupa cikedd lahh
and i need a seseorg yg buleyhh ingtkan ingatan deaya about mathematics

okayy~ aku bosann sekarang..
kamuu (!) jumm lah study dengan deaya espeacially yg dah masuk U tuhh
deaya nak awk turunkan segala ilmu yg awak ada
and pass dekadd deaya and i need some tips to success

kenapa lahh aku tade kakak or abg (?)
okayy aku bersyukur aku jadi kakak,,yaa
untung lahh adik adik aku nnti..

buts if i have a brother or sister..its cool right (?)
boleyhh ajar deaya bilaa deaya jadi bongok ta rety na jwb pape soalan
okayy tuhan mmg adil..deaya tade kakak buts i have poksdare yg dulu nya pernah ameyy 
kejuruteraan and duluu diaa pun kelas SK..
so deaya menuntut laa sikit ilmu an diaa about engeneering :)
syukur alhamdullilah..

okayy lahh na smbung nengok movie..:)
selamat malam syg's
guling lajulaju :)
kbai//

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved