April 22, 2012

Makna Disebalik Mimpi.. *Aw Aw Suke Lewtu






Perhatian : Segala Fakta Yg Dinyatakan adalah bertujuan Utk Pengetahuan Dan Jangan Menganggapnya Sebagai Sesuatu Yg sahih


Anak Kucing


Anak Kucing Adalah Suatu haiwan Yang Melambang Kan Kasih Sayang. Bermimpi Sedang Bermain dengan anak Kucing yg Comel Menandakan Perhubungan Yang rapat Dgn seseorang Individu yang Akan Berubah Menjadi Hubungan Yg Lebih Erat Atau Pun GF/BF.. Tapi Apabila Bermimpi Dicakar-cakar Oleh anak Kucing, Bermakna Korang Akan Mendengar Kata Kata Yg Sgt Menyakitkan Hati Korang :)








Bunga


Bunga Melambangkan Simbol Keindahan dan Kesenangan Hidup. Tetapi Bunga Bukan Hanya Utk Dinikmati , tetapi juga Berguna Utk Melahirkan Rasa Cinta Dan Simpati. Bermimpi Mengenai Bunga  Menggambarkan situasi perhubungan Sosial Korang.. Alaa couple Korang lah..Jika ia Kelihatan Indah Maka Hubungan Sosial Korang Juga Berjln Dgn lancar. Namun, Jika Ia kelihatan Layu, pelik atau Busuk, Bermakna ada Sesuatu yg Perlu Diperbaiki Dalam hubungan Sosial Korang Tuhhh :)





Cinta


Bermimpi Menemui Seseorg Yg Korang Cintai menggambarkan keinginan Korang Yg Terpendam Utk Menemui Si Dia. Selain Pertemuan, keinginan tersebut Juga Boleh Digambarkan Dgn Kunjungan ke tempat Yg Korang Bertemu dgnnya Atau Tempat Tempat Yg Byk Memiliki kenangan Antara Kalian Berdua :)






Darah


Darah Mencerminkan Kekuatan dan ketabahan Tubuh. Jika Korang Mimpi Korang Terluka Dan Keluar Byk Darah, maka Dalam Keadaan Sebenar Korang Sedang Kepenatan Fizikal Ataupun korang sdg mengalami masalah Sehingga menyebabkan Berlaku nya gangguan emosional. Sebaliknya Jika Ada Pertukaran darah dalam Tubuh Korang, ia Bererti korang akan mendapat suntikan semangat atau bantuan daripada org lain utk mengatasi masalah peribadi :)





Emas


Bermimpi Sedang Mencari emas atau sedang Menggali Lubang emas menandakan Keinginan Korang untuk mencari rezeki sebyk yg mungkin kerana masih belum puas dgn apa yg dimiliki hari ini :)





Fantasi


Bermimpi sesuatu Yg tidak Logik Atau Yg Tidak realistik yg Muncul  dalam tidur sukar difahami, meskipun mengandungi byk Makna. Misalnya bermimpi sedang berkahwin dgn ZAYN MALIK. Apa yg perlu dilakukan untuk Mentafsirkan mimpi jenis ini adalah dgn cuba mengaitkan dari segi lahiriah :)




Gelap


Berada Seorg diri di dalam bilik yg gelap atau suasana yg gelap menandakan ada sesuatu yg korang tertunggu tunggu dalam hidup korang. Jika Dalam mimpi tersebut, korang sedang berjalan jalan dan tiba tiba kehilangan arah tujuan kerana kegelapan, ini menandakan dlm kehidupan yg nyata korang harus segera mencari org yg dapat mengatasi masalah korang :)



Hantu


Bermimpi Tentang hantu atau sesuatu yg menakutkan menggambarkan dalam kehidupan yg nyata korang sdg diganggu oleh sesuatu :)




Jatuh


Mimpi jatuh boleh menggambarkan sesuatu yg tidak baik. Cuba Korang ingtkan kembali, apakah korang sdg berhadapan dgn sesuatu masalah yg berat dan sukar diselesaikan ? kalau betul. segera lah cari jalan penyelesaian nyer

psttt : Saya sering mimpi yg ini :) aw aw




Ular


Ular Sering Dianggap sebagai musuh dalam kehidupan manusia. secara umum, mimpi buruk tentang ular yg melilit tubuh meskipun sgt mengerikan, lebih bermakna sebagai suatu peringatan agar lebih berwaspada dalam kehidupan nyata,, Tapi menurut mitos pula,mimpi mengenai ular pula dikaitkan dgn ada insan yg meyukai kita di dalam khidupan nyata.. Mungkin juga kot :)


Semua yg dinyatakan hanyalah utk pengetahuan korang saja.. sesungguhnya mimpi ini adalah mainan tidur syaitan laknatullah :)
Sebenarnyer byk lagi tapi Malas lah..nak solat asar dulu.. Assalammualaikum :)





                                                                                                                                    HS 

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved