April 13, 2012

Our Story :) *Short Story Jah


Our Relationship start at 25th September 2011. Masa tuh Hari Raya.. First ,we Both Get More Close In FACEBOOK lah~ yeah Segala Nya Bermula Dari FACEBOOK.. HAHA
By The Way Me And Him Pernah Menjadi kawan Masa Sekolah Rendah Dulu ..* mmg Dah kenal Lama.. Just Masa darjah 6 ,I Moved To Other school..

Masa Form 3 Baru lah Bertemu Kembali Tapi Dalam Ruangan FACEBOOK.. And Kami BerKongsi Suka Duka Derita Masing Masing Start Dari 25th September 2011 Sehingga Lah Sekarang :)
Saya Tahu Jodoh Tuhan Yg Menentukan Dan Dia Juga Bukan Lah Org Yg pertama saya Cintai..
Tapi Saya Harap Dia Dapat Membahagiakan Saya Dan Membawa saya Ke jalan Yg Baik Buat Masa Ini..
Kita Tidak Tahu Apa Kesudahan CINTA kami Ini ..
Sesungguhnya Saya Mencintai Dia Kerana Allah Taala..





Pstttttttttttt :

Short Jah Kisah Cinta Kitaorg :) Amek Point2 saja :) hewhew. peace yaww~

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved