February 19, 2012

18 FEBRUARY 2012

ASSALAMMUALAIKUM :)








Hye peeps (!) kenapa tajuk entry deaya mcm tuhh (?) sbb 18 februari tarikh yg sgt bermakna and bersejarah bagi deaya..series aku sedih...

PERTAMA 
     aku dikejut kan dgn berita kematian kenalan aku...diaa telah punn pulang ke rahmatullah..
innalillahwainnahirojiunn .dia meninggal pada pukul kira2 pukul 8 mlm semlm...  kematian diaa tgk mengejutkan aku sbb diaa mmg suda lama menderita akibat pyakit kanser tulang... setelah berbulan2 menderita akhirnya penderitaan nya berakhir juga.dia selamat dikebumikan pada pukul 11 pagi tadi...alhamdullilah semuanya berjalan dgn lancar...
                                                ALFATIHAH BUAT ZULHAFIZ 1990-2012






KEDUA 
       Pada 18 februari juga juga kehilangan IRFAN,,ohh keputusan neyhh aku yg putus kan sbb aku sudah penat bergaduh dgn nya...aku mengambil keputusan ini kerana ingin bebas dari tekanan dan sakit mental akibat setiap hari bergaduh dgn nya,,,
pelajaran aku setiap hari makin merosot dek akibat pergaduhan yg selalu aku alami dgn dia..
aku terpaksa buad semua neyhh utk kebaikan aku dan diaa... dia punn setuju dgn dgn keputusan aku walaupun tdk rela...soryy baby aku terpaksa... aku redha,,kita mmg xde jodoh...

                                  IRFAN_DEAYA   25.SEPTEMBER.2011- 18FEBRUARI 2012





series aku in bad mood now :)

kbaii//

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved