February 19, 2012

Series Aku Cem****

ASSALAMMUALAIKUM :)

Hye peeps,,okayy aku jeles arhh nengok org lain bercouple..HELLO DEAYA tak mati lahh kau tak bercouple..hidup lagi kau tuhh..hmm even blom 24 hours lagi putus,,,tapi aku dah rasa bosan,sayu,kesunyian..masa couple dulu tak mcj 2 jam punn boleyhh..bila diaa dah tade lam hidup aku..tak mcj rasa mcm pelik..ohh aku perlukan bofie ka?? hmm mcm mana nak cri?? hamboihh haha.gedik kau deaya tnye soalan mcm tuhh :) 

tapi....kalau aku couple lagii adakah perkara yg sama akan terjadi dekad aku,,yeahh aku kan busy mcm PM..boleyhh kahh dia memahami aku..kalau aku busy aku mmg pyh nak text..bila aku dah free aku terus call dia..hmm aku tak yakin akn jumpa guy mcm tuhh :)



aku takudd bila aku couple..aku dpt yg ta memahami mmg jem arhh,,,aku neyhh byk homework,byk kena study..mmg tade mase nak menggedik dgn fon,,yelahh fon kann talian perhubungan,,hikhik...

tapi yg pasti aku benar benar kesunyian tahap maksimum...kalau dulu masa ada fb..lao tade pkwe ta risau lahh sbb pkwe dlm fb bersepahh lahh,,but now tak dahh,,haih gedik lahh :)...
okayy mcj dgn ex xd...aku tahu dia pun busy sbb dia tak reply mcj aku...
arghh tanak ckp pasal EX lahh ngoks...hmm...ohh lupa aku ada buad header,,hmmm mlm neyhh law tak busy aku update kan lahh..boring cgt lahh...

kayy lahh rasa mcm nak buad revision smbil ingin melupakan irfan..

kbaii//

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved