February 22, 2012

BAD MOOD kodd :(



ASSALAMMUALAIKUM:)

                         

Hye peeps (!) ohh nak ckp neyhh,,,kenapa deaya rasa single pun susah,couple pun susah (?) 
tapi ADD MATH lagi pening lahh...series...hidup jadi haru biru sejak kehilangan irfan dalam hidup aku*..ouhhh why must i feel like this..it so hurt ..ouchhhh :(...   time die ade,,,aku rasa resah jugak sbb aq tade mase utk die,,bila die xde aku pun rasa pilu sbb aku rasa kehilangan,,, bak kata boboi "adakah ini cinta ?"



YESS!! im dying NOw,,,i need a doctor to bring back to life..wahh lagu tuhhh....  nnti an nak hang an irfan for the last TIme...insyaallah..
ohh tadi kann deaya sekelas kena denda sbb tak ciap hw bm,,haha,,pusing padang 10 round,,wahh kurus aku kejap...
ohh btw soryy syg syg semua,,buad masa neyhh deaya susah nak jdi silent stalker blog korang sbb deaya nak exam lahh.,,next week exam,,,2 weeks...

ehh deaya ada my space lahhh.... add lahh !  http://www.myspace.com/gedikmylife

deaya takk na buad FB selepas kejadian hari tuhh,,nak tahu per dia?? http://xenderpinkmoshi.blogspot.com/2012/01/aduhai-faker.html



kbaii//

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved