February 05, 2012

Contest Aku dan Quote : Sahabat Vs Cinta

ASSALAMMUALAIKUM :)

okayy join contestt pulakk :) yey!! nah banner (!)



nak join chingu (?) ala tomeytomey tekann lahh banner tuhhh kalau mahu join yerr

okayy nak tao pew yer Quote kitee ..ahah:) shall we start?? jengjeng ^^

Tema : SAHABAT
     ohh~ why pilih sahabat (?) sbb sahabat adalah sesuatu (betul x) yg susah nak diganti and susah nak dicari
     kalau sahabat kita tuhh prangai pelik..hnya diaa sorang jea perangai mcm tuhh..law couple in capital bofie
     kita boleyhh cari yg lain kann berbeza dgn sahabat..sahabat sgt penting dan bermakna dalam hidup deaya
     its true (!) deaya ta tipu okayy (dgn muka serius)

Quote :


      " jika awak keseorangan,saya akan jadi bayang awak,jika awak awk menangis,saya akan pujuk awak,jika awak perlukan tempat mengadu,saya setia mendengarnya dan jika awak tidak gembira,saya cuba untuk gembirakan awak kerana saya adalah SAHABAT awak dan tiada yg lebih bermakna dan bernilai selain dari pada TALIAN PERSAHABATAN kita  :) "



SOALAN CEPUMAS :


1.



2.                       Saya memilih quote itu kerana saya sgt mementingkan persahabatan dan sahabat adalah      

                           segala segala nya..

3.                     Saya tujukan quotes yg dicipta sendiri oleh saya kepada sahabat saya WAN SYAIDATUL 


                         SYAZENIE BINTI WAN ZAIMI ..kitaorg mula berkawan pada umur 6 tahun dan
                              sehingga lahh kitaorg berumur 16 tahun ...

4.                   Sahabat adalah sgt sukar dicari gnti..pkwe senang dicari tetapi sahabat yg ikhlas mmg susah
                         dicari ganti :) SAHABAT ADALAH PERKARA PENTING DALAM HIDUP SAYA
                       kerana ida adalah saksi perjalanan hidup saya selain kedua ibubapa saya..






tagging time





0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved