February 14, 2012

SAYA BUDAK SAINS :)

ASSALAMMUALAIKUM :)






Hye peeps (!) lamaa kann deaya takk update entry hmm bkn hape penatt lahh  and no time to menggedik with this blog :) okayy "SAYA BUDAK SAINS"  ...apa yg kau rasa lepas baca mnde neyhh (?) rasa mcm nak penyepak laju laju kan (?) kew nak guling laju laju (?) haha ...riak gila kan ayat tuhhh..hmm slogan neyhh ada kat kelas aku...bese lahh budakk kelas aku mmg nak kaya dgn slogan dekad kelas...byk gilaa slogan mcm kelas budak tadika jerpp...hehe..ngutuk kelas sndiri pulakk....

kerja sekola byk neyhh tapi saja gedik nakk bukak blog.hehe..btw deaya dahh cuba buad header tapi masih di awal awalan..tak lawa lahh..nnti bila deaya dah terer buud header..deaya akan buad free header utk korang...2 jnji deaya lahh :)


spnjang minggu neyhh dan seterusnya nya deaya kena balik sekolah pukul 5 sbb deaya terlibat dgn kawat kaki PKBM...sbb tuhh saya penat awkk uiii..


ohhh sudalahhh 
kbai//

0 Spongebob (s):

 
Yaya SDean Copyright Reserved